اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران

امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبر شماره ۷۳۶۲

روابط عمومی: اوضاع رستوران ها این روز ها خوب نیست

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ , بازدید: ۳۳۱۵
اگر به داد رستوران‌داران نرسیم ۹۰ روز تعطیلی در پیش دارند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه ایران کالا  علی اصغر میر ابراهیمی رئیس اتحادیه رستوران داران استان تهران و مازیار عصام مدیر روابط عمومی اتحادیه رستوران با حضور در استدیوی شبکه ایران کالا و در گفت و گو با تحریریه اقتصادی به موضوع کرونا تشدید تدابیر و نظارت های بهداشتی در رستوران ها پرداختند.

رئیس اتحادیه رستوران داران تهران با تاکید بر بسیج عمومی صنف رستوران داران در شرایط بحرانی شیوع بیماری کرونا در کشور گفت: بعد از از شیوع این بیماری تمامی فعالان این صنف با ضدعفونی کردن و رعایت نکات بهداشتی تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی خوب به مردم انجام دادند اما با توجه به شرایط موجود در وضعیت بدی به لحاظ کسب و کار قرار گرفتند.

مدیر روابط عمومی اتحادیه رستوران داران تهران در بیان موضوع تشدید تدابیر و نظارت های بهداشتی در رستوران ها گفت: بنا بر اطلاع رسانی به تمام رستوران ها موارد ضدعفونی کردن و نظارت بیشتر بر تمام رستوران های استان تهران انجام شده است.

میر ابراهیمی تصریح کرد: بسیاری از رستوران ها به خاطر موضوع کرونا و به خواست خود رستوران ها را تعطیل کردند اما آنهایی هم که صنف خود را باز نگه داشتند و فعالیت می کنند شرایط مناسبی ندارند ضمن اینکه بازرسین اتحادیه با همراهی بسیج اصناف به نظارت و سرکشی از تمامی واحدها پرداختیم اما این سرکشی ها مشکل واحدهای صنفی ما را برطرف نمی کند.

رئیس اتحادیه رستوران داران استان تهران تاکید کرد: اوضاع صنف رستوران داران بسیار وخیم است زیرا هیچ گونه فعالیتی نمی توانند انجام دهند ما تقاضای کمک از مسئولین داریم زیرا پرداخت عیدی و حقوق و مزایای کارکنان با مشکل بر می‌خورد.

مدیر روابط عمومی اتحادیه رستوران داران استان تهران هم گفت: تمام تلاشمان را کردیم تا با شرکت‌های مختلف ارتباط بگیریم تا دستگاه‌های مختلف ضدعفونی کننده را در داخل رستورانها مستقر کنیم تا به صورت منسجم تر در تمام رستوران ها در بخش تولید غذا و عرضه آن استفاده شود.

وی با بیان اینکه زمان زیادی تا پایان ماه اسفند نداریم و از طرف دیگر به ماه رمضان هم نزدیک می شویم افزود: اگر تدابیری برای جبران این ضرر رستوران‌داران و فعالان اقتصادی در این صنف نیندیشیم باید منتظر تعطیلی ۹۰ روزه این صنف باشیم که با حجم زیادی از فعالان و کاسبان این صنف مواجه می شویم که در پرداخت حقوق و مزایای کارگران خود هم به مشکل خوردند.

 

شما مخاطبان محترم می توانید مشروح صحبت های مسئولین اتحادیه رستوران داران استان تهران را در فایل ویدئویی پیوست برنامه مشاهده کنید.

https://www.aparat.com/v/cBsA7

پیوندها

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی به همراه دارد.
© rst-teh.ir All rights reserved 2016